پایان تعلیق و بازگشت به دانشگاه
سلام و دورود به همه دانشجویان و مخاطبان عزیز. با لطف خدای بزرگ
مشکل تعلیق خدمتی بنده به پایان رسید و از نیمسال دوم سال تحصیلی
جاری به امید خدا مجددا در خدمت دانشجویان گرامی خواهم بود.
هر روز دوری از محیط مقدس درس و دانشگاه ضایعه ای بود برای من که بحمدالله حل شد ارادت
+ نوشته شده در شنبه پنجم اسفند ۱۴۰۲ ساعت 12:50 توسط دکتر داود محمدی
|
این وبلاگ را برای شرکتم باز کرده بودم ولی چند سال غیر فعال بود. بعد از هک شدن وبلاگ اصلی ام فعال شده تا راهی برای ارتباط مناسبتر میان من و مخاطبانم خصوصا دانشجویان گرامی ام باشد .لینک وبلاگ هک شده در حاشیه امده و از ارشیو ان می شود استفاده کرد اما نه می توان مطالب جدید گذاشت و نه نظرات مخاطبان را خواند و ثبت کرد .