سلام و دورود به همه دانشجویان و مخاطبان عزیز. با لطف خدای بزرگ

مشکل تعلیق خدمتی بنده به پایان رسید و از نیمسال دوم سال تحصیلی

جاری به امید خدا مجددا در خدمت دانشجویان گرامی خواهم بود.

هر روز دوری از محیط مقدس درس و دانشگاه ضایعه ای بود برای من که بحمدالله حل شد ارادت