ايام محرم تسليت باد
+ نوشته شده در دوشنبه نوزدهم مهر ۱۳۹۵ ساعت 22:26 توسط دکتر داود محمدی
|
این وبلاگ را برای شرکتم باز کرده بودم ولی چند سال غیر فعال بود. بعد از هک شدن وبلاگ اصلی ام فعال شده تا راهی برای ارتباط مناسبتر میان من و مخاطبانم خصوصا دانشجویان گرامی ام باشد .لینک وبلاگ هک شده در حاشیه امده و از ارشیو ان می شود استفاده کرد اما نه می توان مطالب جدید گذاشت و نه نظرات مخاطبان را خواند و ثبت کرد .